De digitale personal shopper: wat vind jij?!



Om maar gelijk met de deur in huis te vallen: afstuderen, je doet het niet alleen en daarom heb ik zoveel mogelijk hulp nodig. Momenteel ben ik druk bezig met mijn trending topic, wie niet die aan het afstuderen is op de FHC? Voor mijn trending topic heb ik onderzoek gedaan naar het onderwerp "digitale personal shopper". Een eigen personal shopper, voor een betaalbaar bedrag, een droom die uitkomt niet waar? Geen zoekmachines meer, maar iemand die voor jou opzoek gaat naar een nieuwe garderobe of een prachtige nieuwe outfit. Het enige wat je hoeft te doen is een persoonlijk profiel aanmaken. Heb je deze klaar? Dan word je gekoppeld aan een digitale personal shopper, zij gaat vervolgens door middel van verschillende conversaties met jou opzoek naar een nieuwe garderobe of nieuwe outfit. Eentje die aansluit bij jouw levensstijl, smaak, budget en wensen.

Na mijn onderzoek heb ik mooie inzichten verkregen. Echter start hier pas mijn zoektocht, de zoektocht naar de toekomst van de digitale personal shopper met betrekking tot robotisering. Op het moment zit het namelijk zo: jij huurt of koopt een digitale personal shopper, hier heb je persoonlijk contact mee via skype of de app. Máár door trends als digitalisering en robotisering gaat dit prachtige plaatje er in de toekomst heel ander uitzien. Wil je weten hoe? Stem dan gauw op mijn poll, want zoals ik al zei: zonder jou kan ik niet afstuderen!

PS: waarom kies jij voor jouw antwoord? Laat het me weten in een mailtje of reactie!

Reacties

Populaire posts